loading...
بزرگترین سایت تفریحی ایران
funkhoooneh بازدید : 21 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


ماه من باور کن هر شب هوایت میکنم قلب پاره پاره ای دارم فدایت میکنم.....می نشینم گوشه ای در آرزوی دیدنت رو به قبله اشک بر چشمم دعایت میکنم...



ارسال توسط:5692***0917


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


یه سلامتی پسرایی که تو خیابون دختر خوشگل میبننو سرشونو  پایین میندازنو زیر لب میگن هر چی هم خوشگل باشی انگشت کوچیکه عشقم نمیشی



ارسال توسط:وحید



درد دارد...وقتی بفهمی برای عشقت کم هستی؟!!!!



ارسال توسط:6962***0939




کاش می فهمیدی که قهر میکنم تا دستم را محکم تر بگیری و بلند تر بگی بابا دیونه دوستت دارم


ارسال توسط:زینب تنها




من سبز نمیشوم از باران از خورشید....همین که تو نگاهم کنی از سبز شدن ترک بر میدارم




ارسال توسط:6349***0939




دلـــــــــــــــــــــم لک زده واسه یه درد دل ساده.... که تهش پشیمونی نباشه!!!



ارسال توسط:6364***0938




دستانم لایق شکوفه های اجابت نیست,اما همیشه هر دو دستم  را رو به آسمان آبی به دعا بر میدارم و می گویم که:الهی هر کجا سعادت هست,تو انجا باشی....


ارسال توسط:5692***0917



میگویند دنیا بی وفاست اما قدرش را بدانید من دنیای بی وفا تری هم داشته ام   



ارسال توسط:رویا



آرامش رهایی از طوفان نیست,بلکه آرام زندگی کردن در میان طوفان است


ارسال توسط:3049***0914



عاشق روز هایی هستم که خوشحال ببینمت! حتی اگر نفهم چرا!



ارسال توسط:4344***0936




خدایا هوای مشترک مورد نظر داشته باش خیلی عزیزه....



ارسال توسط:5629***0919




من میسپارمت به خدا.........خدایی که هیشوقت تروابه من نسپرد..


ازطرف نگین به عشقش میلاد....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 397
  • بازدید سال : 1,045
  • بازدید کلی : 13,575
  • کدهای اختصاصی